tisdag 7 oktober 2014

Sovrumshäng

Hej!
Tror inte att jag visat er så värst många bilder på vårt sovrum. Tog några snabba shots en halvmulen morgon i helgen då jag tyckte ljuset var speciellt. Jag har också gått på trenden med linnelakan, dessa från H&M.  Skönt skrynkliga och vi som oftast har obäddat gör det hela mer legalt när det nu ska se så där lite härligt och nonchalant, stökigt ut.



Jag håller på att samla på mig ett härligt kudd, pläd och överkast-berg 
till vår nya blivande säng som vi beställt och som jag hoppas kommer snart.


Denna ett fynd för endast 59:- på ICA.


Second hand överkast från Pelle vävare, kudde ormbunke från Afro Art
Blå kudde-Åhléns, grovstickad kudde från butik som inte finns längre.


Blå pläd från hör o häpna - Blomsterlandet :)
Man kan som sagt hitta fynd överallt.


Godnatt raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar