tisdag 21 oktober 2014

Gala förberedelser

Hej

Nu blev jag borta flera dagar igen från Bloggen. Det var en hård fest haha!

Här kommer lite bilder från förberedelserna inför den stora Galan. Först hade jag lite bekymmer vad jag skulle ha på mig. Var inte helt hundra på att ha långklänning även om det är så himla tjusigt men jag är ju en dansant tjej som vill kunna röra mig fritt utan att behöva trassla in mig i klänningsfållen.

Dagen innan festen så tog jag en sväng i Bromma Blocks och vips så hängde den där - klänningen som jag skulle ha på festen. Vad jag inte visste var att en Odd Molly butik hade öppnat för några månader sedan. Nu är jag ingen Odd Molly fantast men då jag visste att de börjat med heminredning också så drogs jag dit för att kika.


Här är den!


Fina broderier.


En rak modell med mycket plats för god mat 
och dans i många timmar :)





Fin påse och omslag, bara det andas lyx!

Alla som känner mig vet att jag oftast har håret utsläppt. 
Jag har själv inte tålamod att fixa det men kände ändå att 
jag ville ha håret uppsatt dagen till ära. 
Jag hade en idé om en lös, lite slarvig knut 
så det fick bli min duktiga frisör Jenny som hjälpte mig.
Blev helnöjd!




Lite snygga naglar på det och
lite bling bling i öronen ...


... och här slutresultatet.
Jag står som en påse nötter men go och glad
och äntligen på väg till den efterlängtade festen.



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar