söndag 5 oktober 2014

Evita

Hej denna söndag kväll!
Hoppas att ni haft en skön helg. Jag har faktiskt bara varit så trött!!! Vet inte om det beror på att man till slut slappnar av och inte behöver hasta iväg till landet och fortsätta jobba eller om det bara är hösten och allt arbete som kommer i kapp en. Som jag tidigare nämnde så var vi kvar i stan i helgen och igår var vi på musikalen Evita på Göta Lejon med Charlotte Perrelli i huvudrollen.




Tyvärr så fick man bara fotografera i applådtacket men det är såklart svårt att fånga det som sker på scen i bild i alla fall. Vad tyckte jag då om föreställningen? Ja, det var en mycket vacker scenografi och kostym av Martin X Chocholousek och Camilla Thulin. Kvällens behållning för mig var Patrik Martinsson som Che, Charlotte briljerade också men på det stora hela så var det för mig en rätt sömnig föreställning och det berodde säker mer på mig än på något annat. 
Efter föreställningen så hade vi bokat bort för middag på restaurang Himlen25 våningar upp i den byggnad alla känner som skatteskrapan. 



Vi har tidigare hängt i baren där de serverar fantastiskt goda cocktails men
restaurangen var också väldigt trevlig och utsikten går inte av för hackor.


Något gråmulen kväll men ändå underbart!

Nu ny vecka och nya möjligheter
önskar er en fin start på veckan.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar