torsdag 30 oktober 2014

Christmas Inspiration

Allt är inte guld som glimmar - men det är bra härligt att plocka in lite guld och mässingsdetaljer inför julen - med knappt två månader kvar innan vår i mitt tycke mysigaste högtid så börjar det bli dags att tänka på både hur jag vill ha det hemma och årets julklappar. Det kan faktiskt hända att det blir en jul i stan i år, vi har inte bestämt oss ännu och det mesta beror på vädret men så här tänker jag mig vår jul i stan i år.

Lite lagom lyxigt men ändå ombonato med stickat och sammet.

Den mörkgrå kudden med guldtofsar har redan hittat hem till mig.

Till det dukade bordet ett underlägg i form av en fin guldstjärna. 


Superfin ljusstake i form av guldkotte, favorit.




Fina ljuskoppar med guldig insida.

Söt porslinsburk för julgodiset.

 Drömmar kan slå in under stjärnorna.

Ja, detta var lite av mina favoriter från H&M Home där också
samtliga bilder kommer i från, måste säga att de levererar i vanlig ordning.

Hur ser din jul ut?
Berätta gärna.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar