måndag 4 maj 2015

Ernst och annat

Sitter här och hostar och tycker lite synd om mig själv då jag är sjuk igen och ikväll missar kören. Det är verkligen inget jag önskar då det är sista riktiga repet innan konserten. På söndag har vi genrep och nästa måndag den 11 maj kl. 19.00 är konserten. Missa inte det för allt i världen - den kommer att bli super!

Den här våren har verkligen inte varit rolig och jag är så otroligt trött på att åka på infektion på infektion utan att hinna återhämta mig ordentligt. Jag trodde verkligen att det var över men nu får jag hålla tummarna att rösten håller till på söndag och måndag.

Nog med gnäll - fick chansen att se Ernst i Toscana i stället - vad gillar ni det programmet förresten?

Foto Johanna Ekmark/TV4
Jag är ju ett stort fan av Ernst men nja, jag vet inte. Lite för mycket matlagning för min del. Kul dock att han åker runt och visar tillverkning av konsthantverk såsom keramik, krukor och marmorskulpturer. 

Vilket fantastiskt landskap Toscana verkar vara. 
Står högt upp på min önskelista att besöka.

Nu får det bli kaffe och kaka
i brist på italienska läckerheter.

Må så gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar