torsdag 16 januari 2014

Letar inspo

God kväll! 

Hoppas att ni har det bra. Här har vi så småningom landat efter en omtumlande dag igår då vi till slut sålde vår lägenhet, hurra! Jag funderar mer och mer på flytten och på att vi kommer att få ett ganska så svårmöblerat vardagsrum.  Jag borde vara full av idéer men känner mig helt tom vad gäller inspo just nu. Jag tror att vi behöver möblera mer mitt i rummet istället för att ställa allt längs väggarna. Tycker mycket om den här bilden. Kanske dags för ett vitrinskåp. Ja, tankarna snurrar runt som ni märker.

Bild Mio


I morgon kommer det lite bilder i från Formex.

Puss!


1 kommentar:

  1. Ja men visst är den fin!

    Jag bor i Enköping, finns du i närheten..?
    Jag skicka gärna annars, men jag är rädd att det kostar några hundra.

    Ha de gott
    Susanne

    SvaraRadera