onsdag 26 december 2012

God Fortsättning

Idag har vi riktigt gråväder efter flera dagars snöfall och vi njuter av en stillsam och härlig
Annandag Jul.


Jag har hängt ut en massa fågelmat och gissa om jag blev glad 
när domherrarna kom på besök.


Patrik hann lägga klinkerplattorna runt vedspisen i köket. Blev snyggt och skönt att äntligen få klart.
Lite målning återstår närmast väggen.




Den fulaste gran jag någonsin haft men det var inte lätt med all snö som var i skogen.
Är glad att vi fick tag på någon överhuvudtaget och kikar man lite närmare så är den kanske inte så pjåkig :-)



En något snyggare lillgran i "matsalen"


En härlig brasa kan man aldrig få för mycket av.



Tomten har varit extra snäll mot mig i jul. 
Ni känner väl igen dessa från min önskelista.

Hoppas att ni har haft fina juldagar. 
Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar