måndag 10 december 2012

Äntligen...

... så  har jag en ledig kväll. Tittar ni på Nobelfesten?
Jag är också sugen på en riktigt fin fest med balklänning.

Ska försöka uppdatera er vad som hänt den senaste tiden. Vi börjar med den fantastiska resan till Marrakech. Jag har över 300 bilder därifrån och här kommer ett litet collage av alla upplevelser.


Vi bodde på Hotellet Hivernage Hotel & Spa


De har en förkärlek för rosenblad på allt inklusive bordsdukningen.
Underbart vackert.


Maten kokas oftast i Tagine gryta och efterrätten är välsmakande färsk frukt



Marknaden med allt vad det innebär i färg och form.
Jag köpte några "puffies" bilder kommer senare


Man kan verkligen hitta allt i gamla stan, Medinan


Fantastiska lampor, brickor och korgarbeten



Alla vackra mosaiker, vilket jobb! 


och dörrar i de gamla palatsen - Riaderna

För en inredningsintresserad som jag så kan man bara njuta av allt vackert.
Mer bilder kommer framöver.

Kram o hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar