torsdag 16 augusti 2018

När kvällarna blir mörkare

Tycker ni som jag att mörkret så plötsligt kom till oss. Nu så är det närmare helt svart i natten. Kände ett stort behov av att få lite fler mysiga ljuspunkter på vår balkong då vi förhoppningsvis fortfarande kan få några varma sköna kvällar utomhus så det fick bli en tripp till Clas Ohlson för inköp av lite solcellsbelysning.

  Först ut en ljusslinga som jag inte riktigt bestämt ännu 
hur jag vill hänga upp. Tycker i och för sig att den 
är fin i "klump" också så vi får se om jag behåller den så.

 Sedan en bordsvariant med skönt varmgult sken
och frostad yta. Även ljusslingan är frostad
vilket jag tycker ger ett mycket mysigare sken.

De här kloten står på golvet och inhandlades redan
förra året och funkar fortfarande trots regn, snö och kyla.
Är så glad för det då jag gillar dem supermycket.

 
Ha det gott och håll kvar
i sommaren lite till vänner.

Kram!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar