söndag 7 januari 2018

Festligt

Nyår ja! Visst är det roligt att göra det lite extra festligt på nyårsafton? Jag hade inte så mycket annat för mig så lite pyssel fick det bli. Måste bara tipsa om sifferballongerna som nu finns att köpa i de flesta affärer, de känns riktigt glammiga. Hängde också upp mina rispapperslyktor från House Doctor som jag tycker påminner om de Thailändska varianterna som är så populära att skicka iväg vid tolvslaget.


En ljusslinga placerades runt golvet
och vips blev det mera stämning.



Partyhatten ett måste!


Arris är självklart med och
ligger i tryggt förvar långt bort 
från alla raketer.


Våra små rum ligger som ni ser i fil,
min DIY lampa hänger som en stor ballong.



En liten gran fick flytta in med mycket
silverrassel som ersättning för fyrverkerier.



Desserten pimpades med tomtebloss.


Hittade några fönsterstjärnor som också liknade
fyrverkerier till halva priset.
Ett tips är att fynda julbelysning och pynt
till kraftigt rabatterade priser efter jul.

Ja så såg det ut på vårt nyår.

Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar