onsdag 25 november 2015

Show time

My oh my! De två senaste veckorna har varit fulla av underhållning och det får man väl säga vara lyxen av att bo i en storstad. Jag vet inte riktigt när jag gav mig själv ett löfte att åtminstone en gång i månaden se en show, konsert, pjäs eller liknande och det har jag försökt att hålla så här kommer lite bilder från de två senaste veckornas underbara upplevelser.

Först ut - överraskning för födelsedagsfirande son - Alcazar på Börsen. Jag såg dem redan i våras på Rondo i Göteborg och nu har de tagit samma show till Stockholm och kommer också ge sig ut på en turné i landet. Disco forever!




Nästa på tur var Björn Skifs show på Göta Lejon. 
En hjälte och min första stora idol.
Skulle ha gått med maken men han blev fast i Östersund. 
Som tur var har jag min kära vännina C som kunde 
hoppa in med kort varsel. Fab show med
 Peter Lundblad som gästartist och
som en överraskning kom delar av Galenskaparna.




Sist men inte minst Afrodite och en fantastisk Motown show
på anrika Berns. Både miljön och showen var magisk.



Kayo är ju tyvärr sjuk så stand in är
Jessica Folcker. 



Glitter och glamour och en fantastisk kväll
med dessa tre soul divor.


Underbara kvällar
Tack för att jag får var en del av allt detta!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar