onsdag 8 april 2015

Det naturliga hemmet

Som ni vet vid det här laget så är min inredningsstil just nu mycket åt det naturliga hållet med saker som kvistar, fjädrar, fåglar, växter, stenar, trä, skinn av alla de slag (kan inte få nog av det ;) och går i färger som brunt, beige, svart, vitt, grönt och grått.
En AD, stylist och inredare som jobbar mycket med det naturliga är Hans Blomquist. Hittade en utav hans böcker på Artilleriet och beställde den bums. Sen har den tyvärr blivit liggande.


Då jag fortfarande inte känner mig riktigt kry och varit hemma i från jobbet 
ett par dagar kan jag nu äntligen tar mig tid till att riktigt "grotta in" mig i denna.
Bara det att han har en liten söt hund på framsidan som faktiskt 
påminner något om Arris gör att jag redan här smälter.

Må fab vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar