tisdag 6 januari 2015

Nytt År - Nya möjligheter

God kväll!
I morgon drar allvaret igång igen efter en låååång ledighet. Ska jag vara helt ärlig så var jag faktiskt in och jobbade igår för att vara lite förberedd på vad som komma skall. 
I går kväll var vi sedan bjudna till våra grannar på en oerhört trevlig middag så vi var inte hemma förrän kl.2. Tur att det var nära hem :) 
Med tanke på grannarna så vill jag visa er årets juldukning. De vackra långa röda ljusen är handstöpta och köpta av en utav grannens söner som han säljer för att så småningom kunna åka på klassresa.







Löpare och servetterna är nya för i år och från Hemtex.
Idag fyndade jag fler servetter på rean. Ett paket för 10:-
så nu kan jag duka med samma motiv även framöver.

Hoppas att ni haft en skön ledighet.
Nu nytt År - Nya möjligheter!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar