söndag 29 december 2013

Älskade gran

Åhh! vad jag älskar julgranen. I år så blev det en köpegran och eftersom den redan var nätad så hade jag ingen aning om hur den skulle se ut. Den visade sig vara jättefin och doftar fantastiskt men suger inte upp ett endaste dugg med vatten så den har redan börjat att barra något förskräckligt.

Vi har tidigare år haft granen riktigt gammaldags pyntad med mycket rött, tomtar och halm men i år kände jag för en i vitt och silver. Det mesta av pyntet fanns sedan tidigare men ett nytillskott hade jag spanat in på Clas Ohlson i form av jättesöta fåglar så dem fick det bli.


Någon som ligger och suktar
efter sina paket :-)


Vita rosor, me like!






Jättesöta och glittriga fåglar.

Jag var inne på att hänga upp vita fjädrar
eller ännu hellre Pärlhönefjädrar 
i granen, kanske lite crazy men varför bara
ha fjädrar i påskris?



Tror att det kan bli lite annorlunda men väldigt fint
så ska suga på det till nästa år.
Men nu njuter vi ännu några dagar av årets gran.


God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar