söndag 13 oktober 2013

Granit inspo


God kväll i stugorna.

Ja, helgen har rusat iväg med släktträff och teamträff med några av mina kollegor i ZbH så jag har inte hunnit njuta av det vackra vädret så som jag önskat men jag hoppas att ni haft det fint.
Har kikat runt lite vad som är på gång hos Granit och deras nyheter är saker i koppar som jag trodde redan var lite ute, modet växlar ju fortare och fortare också genom inredning. Fast mig gör det dock inget för jag är alltid lite sen vad gäller trender och jag har börjat gilla koppar mer och mer och framförallt nu till hösten så passar den varma tonen i koppar alldeles utmärkt.







Samtliga bilder Granit

Har också hämtat den största kartongen från ZbH fullproppad med en massa julsaker och annat fint idag. Känns kanske lite tidigt men snart är vi där. Visar lite smakprov så snart jag packat upp.

Önskar er en fin kommande vecka.
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar