måndag 30 september 2013

Hur går det ...

... med mitt nya jobb som inredningskonsult för ZbH kanske ni undrar? Jo, tackar som frågar. Det rullar på och jag har nu alla redan haft tre home partyn och i morgon är det dags för mitt fjärde. Roligt och lärorikt som tusan och jag ska inte sticka under stol med att det är mycket mera arbete än vad jag kunde föreställa mig. Men det positiva överväger definitivt. Passade på att fota lite fina saker i hemmiljö för att ge er höstinspiration och förhoppningsvis bli sugna på kika närmare på vad jag har att sälja - så håll till godo.


Bordstablett i strå "Seagrass" samt
bestick "Taste it" och servetter "Paisley" från ZbH.


Smyckeshållare/dekoration "Black Jewel"



Ett helt härligt gäng nya kuddar i silvriga
och guldiga nyanser, blanda och mixa gärna.




"Peace grey"

"Bird Offwhite"

"Star Offwhite"

Jag vill också passa på att tacka alla fina vänner som peppar och 
stöttar och ställer upp och tror på mig i detta
 och säger att det är det här jag skall hålla på med.

Tack från hela mitt hjärta!

P.S Det går bra att när som helst beställa från mig. Kika in på zbh.se och maila på carina.kervefors@zbh.se

2 kommentarer:

  1. Det är helt uppenbart att det här är din grej. Se bara hur fina, välarrangerade foton du tar. Fortsatt lycka till! Kram

    SvaraRadera