tisdag 3 september 2013

Äntligen!



Nu har jag fått min första ZbH provkollektion och en hel del extra saker som jag beställt till för att ha så mycket som möjligt att visa er och mer kommer att dyka upp under hösten.

Så nu drar jag igång och är väldigt pirrig inför mitt allra första Home party.

Hoppas att ni vill följa med mig på den här resan då jag behöver allt stöd som ni kan ge mig.
Är du nyfiken på vad som finns så kika in här, där du hittar den sprillans nya höstkatalogen.

Det går utmärkt att beställa direkt av mig även om du inte är med på eller har ett party 
och skulle du vilja vara värdinna då blir jag ju såklart jätteglad. Psst extra bonus under September.

Nu köööör vi!
Puss & kram!

2 kommentarer:

  1. LYCKA TILL!
    Kör i vind .... :)
    kraam
    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack darling! Första partyt igår och såååå rooooligt! kram!

      Radera