onsdag 7 augusti 2013

Nya vägar - höstens utmaning

God kväll!

Nu blev det en så där fantastiskt skön kväll igen efter lite varierande väder under dagen och här sitter jag vid datorn som vanligt :) Men nu kan jag inte hålla mig längre, nu måste jag bara få berätta vad jag funderat över de senaste månaderna och till slut tagit mod till mig att hoppa på.

Som ni vet så gillar jag inredning och detta intresse har vara växt och växt så nu har jag beslutat mig för att ta det ett steg längre genom att bli inredningskonsulent för Zelected by House. Vad det innebär kan du läsa mer om under Nyhet!!! här till höger.

Pirrigt och lite läskigt men samtidigt alldeles underbart. Jag hoppas ju såklart att ni vill följa med mig på den här resan och se var jag så småningom hamnar. Nu är det en så länge en bisyssla men vem vet vad framtiden har att erbjuda :)

Här ett litet smakprov på saker som jag tidigare har köpt från dem.


Ljuslyktan Phoenix på golvet.


Jättefint korgset för förvaring.




Lyktan igen - älskar den
och just nu till 50% rabatt i webshopen.



Buddha huvud.

Kika gärna in på hemsidan där hittar du katalogen. 
Allt är så smakfullt presenterat.

Wish me luck!
Kram!


3 kommentarer:

  1. Åh, vad spännande och roligt! Passar dig perfekt! Kram

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till! Har precis slutat som säljare, pga tidsbrist, men jag tycker väldigt mycket om deras kollektioner. Får shoppa via dig sen då ♥ Kramar!

    SvaraRadera