tisdag 7 maj 2013

Stora Bloggdagen

Ja, så kom den då äntligen - den stora bloggdagen - och förväntningarna var stora men det blev så bra som jag förväntat mig och Jannike som ordnat allt skall ha en stor, stor eloge.


Jannike själv till vänster tillsammans med min
 favorit bloggerska Jannice från Add Simplicity
som höll föredrag om Feng Shui under dagen.


Det dignande prisbordet...


... tillika fikabord.




Interiörbilder från Clarion Hotell, Skanstull
där dagen med efterföljande middag ägde rum.


Utsikt från hotellet.


Fina Malena från Kokkola som har en av Finlands största bloggar.
Maria som jag tyvärr inte fick någon bild på men som höll
ett fantastiskt föredrag och vilken livshistoria.


Ja ett helt gäng av fina tjejer och någon enstaka kille hade
också hittat dit och full av inspiration och trevliga möten
blev allt över förväntan. Får se vad nästa steg nu blir.i mitt bloggliv.
Under middagen hade jag det underbart trevligt med bl a 
Jenny Pia och Petronella och trött men lycklig och med
huvudet fullt av intryck bar det sedan av hemmåt.

You´re the inspiration!





1 kommentar:

  1. Hej Ninni! Vilka fina bilder du tog och såklart är du välkommen att hälsa på mig! Bara hör av dig så få vi sy ihop något!

    Ha en fin dag!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera