onsdag 8 maj 2013

Middag med överraskning

Hej och god kväll!

Som vanligt så ligger jag efter här i uppdateringen och nu vill jag berätta om min härliga söndag.

Jag var inbjuden på middag till fina U och dessutom så skulle långväga gästerna S och G komma och vi skulle äta och mysa och tjattra och ha det lite lagom skönt men eftersom det var söndag så tog jag bilen för att kunna åka hem från andra sidan stan då det ändå var jobb tidigt på måndag morgon och vad händer?

Jo, när jag kliver in genom dörren så sjunger de - Ja må hon leva och det var bubbel och små goda krustader och födelsedagspresenter fast jag fyllt för flera månader sedan.

Ja, det blev tjo och tjim och party hela natten och alla sov vi över och det var lite grann som när man var barn och fnissade och hade det så mysigt tillsammans.


Fina, fina vänner som gav mig en underbar "blingad" spargris 
så att jag kan spara till våra kommande resor tillsammans.



Underbar mat lagad med kärlek av U


Extra stor vinflaska och vackra vita rosor


En mycket trött men lycklig bloggerska 
har ytterligare ett minne för livet.


Tack!


2 kommentarer:

  1. En blingad spargris! Perfekt till kommande resor!

    Önskar dig en fin långhelg!

    Kram jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar dig detsamma.
      Må så gott!
      Kram ninni

      Radera