torsdag 7 mars 2013

Mellomingel

Åhhh, jag blev som ett barn igår när jag var inbjuden till Café Opera där det var Mellomingel inför lördagens final av den svenska uttagningen till Eurovision Song Contest. 
De artister som gått till final var där. Jag trängdes med fotograferna och kunde bara inte låta bli att fotografera som en tok. Såg lite roligt ut när alla hade värstingkamerorna och jag stod med min iPhone.


Den stora Sångfågeln av Ernst Billgren
Priset till lördagens vinnare
Runt om är ingraverade plaketter
med namnen på varje års vinnare


Sean Banan & Ralph Gyllenhammar
kom först


Tjejernas älsklingar
Ulrik Munther & Yohio



De supertrevliga killarna i
State of Drama


Fina Louise Hoffsten
Den enda tjejen i startfältet


David Lindgren med sina dansare


Min favorit
Robin Stjernberg


Snyggingen Anton Ewald


Och sist men inte minst så
kom ju Danny & Gina




Å, jag passade förstås på att komma vissa lite närmare, hihi!!

Vissa tycker att vi är lite lika -vad tycker ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar