fredag 8 mars 2013

Livsinspiration

Hej och hallå!

Äntligen fredag och nu måste jag bara berätta vad jag har framför mig.
Jag har anmält mig till två för mig jättespännande saker som jag hoppas ska ge mig mycket inspiration och utveckla mina intressen.

Vaddå? undrar kanske ni.
Jo nu till helgen så ska jag äntligen gå tidningen Sköna Hems grundkurs i inredning. Ska bli så roligt då det är något jag önskat att göra i flera år och mitt inredningsintresse bara ökar och ökar. Hoppas såklart på att träffa likasinnade som delar mitt intresse och genom det också knyta nya bekantskaper.


Nummer två är att jag anmält mig till Stora bloggdagen.
Den dagen kommer vi att få lyssna på föredrag av tre duktiga bloggerskor som inom sina olika områden utvecklat sitt bloggande.  Det har i sin tur förverkligat många av deras drömmar om eget företag mm. Det kommer att vara många där som liksom jag bloggar själva eller tycker om att läsa andras bloggar. Tror att det finns platser kvar. Om någon är intresserad så kan ni gå in och läsa mera och anmäla er här. Dagen avslutas med middag. Ska bli så kul!

För mig har det blir viktigare och viktigare att hitta nya vägar i livet och förverkliga det jag länge gått och tänkt på och drömt om och varför vänta.

2013 får bli året då drömmar äntligen blir sanna!

P.S. Inte en bild i detta inlägg. Dags att gå en fotokurs också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar