torsdag 21 februari 2013

MOOD gallerian & Boqueria

Nu händer det grejer vänner och jag hinner verkligen inte uppdatera!

I tisdags så hade jag äntligen en date med min bästa körkompis M och hon hade bokat bord på restaurang Boqueria i MOOD gallerian. Ett härligt tapas ställe med skön miljö, underbar cava och verkligen super trevlig personal.  Att personalen är bra är jätteviktigt för mig och höjer kvaliten på stället med flera 1000 procent!


  Vi lyckades klämma ner en magiskt god chokladefterätt också :-)


Av bästa M fick jag en försenad födelsedagspresent i form av 
detta vackra handgjorda hjärta
med texten:

the heart
has reasons
that reason
cannot
know

Av hela mitt hjärta tack!

1 kommentar:

  1. Så glad att det äntligen blev av. Tack för en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera