fredag 22 februari 2013

French?


Mais oui!

Ja vänner, i onsdags blev jag totalt överraskad. Mina arbetskamrater som älskar bus gav mig denna fina utstyrsel och skickade ut mig på stan för diverse uppdrag utklädd till fransman. Allt detta för att jag fyllt jämt och då ska man inte slippa undan så lätt. Som tur var så var jag inte ensam. Min kollega S hade också fyllt jämt med bara en liiiiten åldersskillnad. Hon fick vara kines :-)


Här läser vi igenom vad vi ska göra.

Vi lyckades bra med våra uppdrag och kvällen avslutades på Ugglan boule & bar där det blev just boule & bar och en del rundpingis, fotbollsspel och god mat.

Arbetskamrater och företaget hade samlat till presentkort på Ticnet så nu 
kan året fyllas med roliga aktiviteter.

Tack alla för en oförglömlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar