fredag 18 januari 2013

Ett helt fång rosor

Hej söta söta vänner!
Det är helt fantastiskt att se att det är fler och fler som faktiskt bryr sig om och tittar in i min lilla blogg. Jag har nu bloggat sen den 11 september och haft över 4000 sidvisningar och över 950 senaste månaden. Fantastiskt!  Från början var den ett sätt för mig att i huvudsak lägga ut mina bilder då jag tyckte att det var så vansinnigt kul att fotografera sedan jag skaffat mig en iPhone.  Nu har jag redan tagit närmare 2000 bilder :-)




När jag ser att fler och fler kikar in blir jag mer och mer inspirerad och oerhört glad! Jag vill ge er ett helt fång med rosor och hoppas att ni fortsätter följa mig. Jag är också mycket glad för allt beröm för mina bilder. Jag har inte lärt mig Photoshoppa eller fixa mina bilder utan det ni ser är auteniska bilder.

Tusen kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar