torsdag 17 januari 2013

En ny dag ...

...  fylld av arbete men också en hel del skoj. Ska på lunchen träffa tre skolkamrater.
En utav dem har jag till och med gått på lekis med och det är lääänge sen :-)


Här är en del av lekis gänget. Känner ni igen mig?

Det var många år sedan vi sågs så jag är oerhört nyfiken på vad de gör nuförtiden och vad som hänt dem i livet.  Efter jobbet blir det Formex mässan. Det är nordens största inredningsmässa som går av stapeln två gånger om året.  Har inte varit på den på länge så nu ska jag dit och få lite inspiration.

Ha en fin dag, kram!

2 kommentarer:

  1. Hej Carina och tack för trevligt lunchsällskap!
    Hoppas att Formexmässan blir inspirerande.

    Kramar från Åsa (i klänning och mockasiner ☺)

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa, ja vad kul det var att träffas. Lunchen gick alldeles för fort bara. Hoppas vi kan ses en kväll som vi sa. Kul att se att du hittat till min blogg också. Jag blir jätteglad för kommentarer. Mässan var bra men nu går ögonen i kors av allt blängande :-) Ha de gott så hörs vi snart. Kram Ninni

    SvaraRadera