onsdag 21 november 2012

Shopping

Mycket händer och har hänt de senaste dagarna men jag börjar väl  med vår härliga helg i Sunne. Jag är så tacksam att vi åkte upp redan på torsdag kvällen för detta innebar en ledig fredag förmiddag med besök i en massa mysiga affärer och en hel del shopping.

Den största underklädesbutik jag någonsin skådat ligger i Sunne. Här en tiondel av sortimentet. Allt färgkoordinerat, lyxigt, flärdfullt och utan prislappar. Skall vara lite mer förberedd nästa gång och köpa mig något riktigt fint.


Dödskallar på allt är fortfarande "hot stuff".


Denna tisha blev min :-)


Hittade en underbar butik som dessutom hade 50% på en massa fina saker så två klänningar, en stickad tröja och ett halsband fick följa med hem.




Fint halsband med små tofsar i skinn.
 

Nytt makeup puder i silver och guld som kan appliceras som ögonskugga,blandas ut till glittrig hudkräm, hårmascara eller glittrigt nagellack.
 

Detaljbild av en utav klänningarna. Fin till jul!

Tänk att det är så mycket roligare att handla när man är någon annanstans och när det dessutom 
är till halva priset blir man ännu lyckligare.

Natti, natti raringar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar