fredag 18 september 2020

Mitt drömställe

 Är fortfarande så sjukt nöjd med att vi målade sovrummet i denna mörkt grå färg. Det blev så mycket mer ombonat och alla detaljer såsom tavlor, möbler och textilier framträder på ett helt annat sätt.




Kistan hittade jag på återvinningen i Fagersta
i fint och fräscht skick. Bra extra förvaring av
alla kuddar och plädar som jag samlat på mig.



Mer bra förvaring i en klassisk byrå från Ikea
och Laminofåtöljen med fotpall skapar en skön läshörna.


Vita linnelakan blev det till sommaren från H&M som jag tycker är
otroligt sköna ju mer du tvättar dem och mycket prisvärda.


Köpte mig en ny tunnare tröja med trekvartsärm 
och en kofta i alpackaull som kommer att bli
 basplagg i min garderob och insåg först nu att 
även färgskalan på dessa följer inredningen. 


Ja, här sover vi gott.

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar