söndag 16 februari 2014

Long time no see

Snälla ni nu har det gått över en vecka sen jag visade mig här men kan bara säga att mycket jobb, flytt och allt annat gjort att det bara blev för mycket och att jag måste vila mig. Men igår så fick jag energipåfyllning  i massor. Jag var på ABBA the museum med mina goa, busiga, tokiga körvänner och vi gick all in som ni ser. Så roligt att förgylla tillvaron, inte bara för oss själva utan vi fick också många kommentarer från besökare som tyckte att vi även lyste upp deras dag. Så roligt att även glädja andra.







Vi fick äran att bli "Visitor of the day" och blev filmade av Jessica på museet 
så nu ligger vi ute på den officiella "Abba the museum" FB sidan.



Tack härliga vänner för en underbart kul eftermiddag och kväll! 
Superladdad för en ny vecka.

Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar