fredag 12 juli 2013

Interior designer

Kan man kalla sig för det?
Jag kan bara säga att jag fullkomligt älskar och har blivit tokig i allt vad inredning heter och jag undrar fortfarande hur det gick till. Mitt första referensobjekt blir i allafall sonens lägenhet som nu börjar ta riktig form. Lite småsaker som något på väggarna, gardiner, fler mattor och någon form av vägghängd förvaring väntar men det får bli efter semestrar. Jag är i allafall väldigt nöjd och hoppas och tror att sonen också är det. Han är ju dock ingen man av stora ord. Ska nu låta honom boa in sig och inte klaga över dammråttor, ouppackade kartonger mm, hihi!


Kombinerat sovrum/kontor


Som ni ser så fick zebrakudden stanna.


Lite grönska på balkongen,
en utmaning att hålla bambun vid liv.


Det hann bli mörkt innan jag fick tid att fotografera
men nya soffan, soffbord och matta på plats.


Köksdelen på kvällskvisten.


Helkaklat badrum med tvättmaskin, superfint.


Nu tar vi en välbehövlig och välförtjänt semester och inläggen kommer kanske 
att bli lite mer sporadiska men häng med för i höst händer det grejer.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar