fredag 28 juni 2013

Annas veranda

Utelivet är just nu i fokus och måste bara visa er några bilder från Annas fina veranda där jag vill boa in mig direkt. Vackert eller hur?


Fina möbler i bambu från Tine K.
Jag gillar verkligen det materialet, lätt och somrigt.


En fikus, var hittar man en i Stockholm?
och då menar jag växten :-)


Jag som är en "sucker" vad gäller keramik
Här fin sådan från Annas butik.


Här kan jag lugnt ligga och njuta
och sippa på något gott.

Vill ni se mera kika gärna på Annas blogg här
där kan du också besöka hennes fina webbutik.

Tack Anna för lån av dina fina bilder.
Kram!

2 kommentarer:

  1. Det finns många olika fikusar, bl a fiolfikus som påminner lite om den på bilden. Men du som gillar bambu också ska förstås ha en bambufikus! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var tvungen att kolla upp vad en bambufikus är och insåg att jag faktiskt redan har en :-) Kram

      Radera