lördag 29 juni 2013

Sommarkväll

Åhh! Nu är det äntligen sommar! Igår ikväll var jag och mina kompisar och kära kollegor E och C bjudna till min fina vän E. Hon bjöd på en supergod middag och vi kunde sitta ute hela kvällen och tjittjatta och njuta av att kvällen var ljum och att livet var härligt att leva.


Uppdukat till supergod middag.


Lammfärsfrikadeller i tomatsås med pinjenötter och Pappardelle.


Supergott! och ett recept ur den fina boken
"Om jag var din hemmafru" av Lotta Lundgren





Njutbart ögongodis på den fina verandan.

Ja, nu är det gott att leva!
Puss!

2 kommentarer:

  1. Oh så mysigt! Här regnar det mest tycker jag. Himlen är väldigt grå denna morgon, hoppas på bättring.
    Ha en bra dag
    //bara Anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna,

      Tråkigt att höra att det är regn mest hela tiden. Vi har inte fått så mycket. Idag mulet men varmt och skönt. Hoppas det snart blir bättre hos dig. //Kram Ninni

      Radera