tisdag 25 juni 2013

Inreda ute

Hej denna sköna kväll,

Vilket vackert väder! Man blir ju så sugen på att bosätta sig utomhus och att mysa till det och skapa små rum och inreda ute.  Hade jag ett hus i en modernare stil så skulle jag kunna tänka mig lite coola prylar som t ex dessa ...


... kolgrillar från Eva Solo


En fin plastmatta Brita Sweden design


Fågelbord från Eva Solo


Korbo classic till blommor eller kanske höstlöven


Mingla bord till trädgårdsfesten från SMD Design


Skön lounge fåtölj, Roxö från IKEA
Nu på rea för er som vill passa på.

och ingen inspo från mig utan en kudde.
Denna i ekologisk bomull från H&M
med finaste NY motivet.

Nu hoppas vi på fortsatt fina dagar i solen.
Kram!



2 kommentarer:

  1. Vill ge dig en lyckatillspark och håller både tummar och tår för dig! Modiga du, som snart vågar hoppa!!!!! Man kan ju bara vinna om man satsar!

    Kraam till dig!
    Petronella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! tack! nu tar jag ett språng. Berättar mer snart. Kram till dig fina!

      Radera