torsdag 27 september 2018

Hemma hos ...

 ...oss ser det ut så här just nu. Jag har verkligen tokmycket inspiration att göra om och skapa och ändra om som det gärna blir på hösten. Sommarens blå toner dröjer sig kvar men ett nytt fårskinn har hittat till rottingstolen. Stolen införskaffades i början av sommaren då jag ville åt en lättare och luftigare stil och var egentligen en följd av att jag skaffade en ny matta haha!!!





Hortensia en stor favorit, vacker även när den torkat.


Spegeln är också ny och tar in ljuset som vi så väl 
behöver när dagarna blir kortare och mörkret lägger sig.


Ja, lite nytt inser jag att det ändå blivit de senaste 
månaderna men oftast flyttar jag runt det jag 
redan har för att få lite variation.

Något nytt, bytt, ärvt, fyndat, fixat, diy,
reseminnen och en rejäl dos med växter
gör mitt hem till min plats på jorden.


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar