söndag 21 februari 2016

On my wishlist

Hej!
Våren närmar sig med små små steg - har ni sett den? Jag har tillbringat de senaste veckorna med mycket jobb men också besök på både Formex och Stockholm Furniture fair som varit otroligt inspirerande men det har också väckt många tankar kring vårt slit och släng samhälle och återbruk som diskuteras mycket just nu. Ska se om jag inte kan visa lite bilder så småningom. Varaktighet och att satsa på kvalitet och det man verkligen tycker om är tidens ledord och några små saker som jag spanat på en längre tid och som står på min önskelista är dessa ting.

Tubes vas, House Doctor

Georg pall, Skagerak

Tidelight,  Petit Friture
 Känns som att det är saker som jag kommer att leva med länge, länge.
Kanske, kanske hittar de snart hem till oss.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar