söndag 18 januari 2015

Saker på g

Hej sköna söndag!
Vi har helg hemma i stan och riktigt skönt måste jag säga att det är. Hur mysigt vi än har det på landet så är det alltid stressigt att bara åka fram och tillbaka dit över helgen.

Vi kände också att det var dags att ta tag i saker som länge legat och grott och beslutsvåndan har varit stor men nu sååå....

 


Som ni ser så har tavlorna aldrig kommit upp
utan samlats på hög längs med väggen. Vad detta beror
på kan jag inte riktigt svara på men men den kändes bara
 som ett stort vitt blankt blad där jag inte vet var jag ska börja. 
Därför .... 


Ser ni vad som står där nere i kanten ...


Jo - sandpapper, täckpapp och färg
och inte vilken färg som helst - oj oj nu blir 
det verkligen något annat vill jag lova.


Här en sneak peek
more to come.

Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar